↓ uR LiNk HerE ↓

2010-05-29

Si Detective Kecik





Hari ni,aku buang masa dgn baca on9 cite Detective Conan kat OneManga.Dah lama aku x merayap2 kat sana.Sementara aku xtau nk buang masa buat ape.Lenguh gak jari2 halus aku ni nk save.Punye la byk episode sampai 700++.Aku baru dpt save cite tu sampai episode 86.Mmg anime faveret aku.Mmg xleh tinggal la kalo kuar kat tv.Lg2 tym cuti skolah.Tiap2 hari aku cop remote.

:devilishgrin:

remote is MINE


Actually, aku xde idea nk tulis entry psal ape.Kalo nk cite psal kehidupan harian aku,mmg bosan gler.Ni pn penat x abes lg.Kepenatan ke pasar.Kalo bkn sebab mkn biskut n roti hari2,aku mmg xkan kuar bilik nye lah.Rase nk tercabut kaki nih.Balik tu mmg mandi peluh la.Ditambah pulak dgn mkanan yg ber plastik2 mcm x makan setahun.Rase nk merangkak je.Tobat next week aku x g lg.Atas permintaan sorg kwn aku ni *aku xnk cite pn*,aku pun nk cite la 1 insiden yg berlaku ondway kitorg nk balik disebabkan oleh beliau.Insiden kaki aku melekit lekit disebabkan air milo dy tertumpah.Aigoo~Tym tu mmg aku x sabar nk balik,basuh kaki..Rase nk celup je kaki aku kat longkang tepi jalan tu.Tp aku masih waras lg.Hahaha~

:senam:

mari kite bersenam~


Then,dgn penat pn x hilang lg,kitorg boleh lg gelak2 sampai senak2 perut.Topic yg kitorg gelakkan tu mmg lawak gler.Xeera telah meracuni fikiran aku yg innocent nih.Hahaha!Die memang sengal!Kui3.Hurmm,hr ni nk tdo awal xleh,kene abeskan makanan dlu.Ade lg yg blom makan.Ni la org kate ikut nafsu sgt.Kan dah kene.Ape pun,aku tetap sedaya upaya abeskan.Hoho~

Quote of the day : "I've learned that people will forget what you said,people will forget what you did,but people will never forget hoe you made them feel" - Maya Angelou


No comments:

Post a Comment