↓ uR LiNk HerE ↓

2010-05-27

Setelah sekian lama....

Salam..jadi sopan jap..Yeahhhh!It's been a while since last year,ak x berblog-Ing.Dah berhabuk-habuk dah blog nih.Sekarang,tiba lah masanye utk aku bersihkan ia semula.
:sinchan

Ni sume sebab kawan aku,Nad aka Xeera*kemuculan pertama die kat blog aku* ajak aku aktif berblog-Ing together2.Aishhh~aku rase dah 2 hari kot ak duk ngadap laptop,renovate blog ak yg x brape cantik ni.Ni pun stil dlm consturction.Serabut gak rasenye kepala ak nih
:ayokona:
Tapi sabar je la sbb nk bg blog ni sedap mata memandang.haha~Plus,aku mmg xde nk buat ape2 sekarang nih.So,isi mase lapang kat blog ni je la sementara dpt online nih.Aku sekarang kt USM,sepatutnye cuti sem break.Tapi ade program,so terpakse la korbankan cuti2 malaysia aku kt sini.Dah la tu duduk kt hostel yg teramat la jauh.Mcm mendaki gunung.Dari keluar mengeluarkan peluh,baik aku stay je dlm bilik dgn Nad.Kitorang dah ade stok makanan dlm bilik.Xyah susah2 gi cafe yg mmg kalo makan pn,rase cm x makan je.Tangga punye la banyak.X sanggup rasenye.huhu~

:hilo:
X sabar nak balik umah lepas habis program ni nanti.huhu~I wannnnnnaaaa go hommeeee~Rindu dgn kucing2 ku~Oh,lupe lak.Hari kucing aku,Debab dah boleh balik umah.Last week,die kene langgar,so kitorg hantar die kt klinik haiwan.Bil xyah ckp la,mahal gler.Aku ade la derma2 skit kat mak aku.Lagipun,aku x kisah sangat keluarkan duit kalo hal2 cmni.Kite mane tau,kucing tu pun nak hidup gak.Aku x dpt maafkan sape yg langgar kucing aku tu.Luckily,kucing ak tu x mati.Aku boleh terima lg kalo kucing mati sebab sakit,bukan sebab kene langgar.Tetibe sedih lak rasenye teringat kucing2 kesayangan aku yg dah mati..

::(




No comments:

Post a Comment